Dennis Gudden

Wethouder (14 mei 2018 geïnstalleerd)

Wageningen

De afgelopen jaren heeft D66 als grootste partij haar verantwoordelijkheid genomen in en voor Wageningen. Als wethouder heb ik daar een actieve bijdrage aan mogen leveren, en ik ben trots op ons unieke experiment met de bijstand, waarin we inzetten op vertrouwen en mensen, in plaats van regels en verplichtingen. Bij de overgang van 180 mensen van de Permar naar ons als gemeente hebben we onze nek uitgestoken en heel veel mensen een passende werkplek kunnen bieden bij Wageningse ondernemers en organisaties. Maar denk ook aan de vernieuwing van alle speelplaatsen in Wageningen, de nieuwbouw van Patrimonium, de Ireneschool die in 2018 opgeleverd wordt, de revitalisering van de Industrieweg en het Business & Science Park, en natuurlijk de ontwikkeling van de Campus. Het bewijst dat D66 in staat is om plannen om te zetten in resultaten en Wageningen mooier, socialer, sterker en duurzamer te maken.

De complete portefeuille wordt binnenkort bekend gemaakt

Meer van Dennis Gudden