vrijdag 3 januari 2020

Ook in 2020 gaan we graag met u in gesprek!

Het nieuwe politieke jaar in Wageningen heeft veel in petto, en D66 neemt u daar graag in mee. Maud Hulshof is met werklust aangetreden als wethouder en de fractie staat nu onder leiding van Laura Kaper. We zijn er helemaal klaar voor om onze stad tot een nóg fijnere plek te maken voor iedereen.

Het integraal huisvestingsplan (IHP) van de basisscholen in Wageningen wordt binnenkort vastgesteld.

Samen met de 7 andere gemeenten van Foodvalley (Ede, Barneveld, Veenendaal, Rhenen, Renswoude, Nijkerk, Scherpenzeel) wordt gewerkt aan de Regionale Energie Strategie (RES). Over het experiment met de bijstand (in de geest van het basisinkomen) verwachten we een rapportage. Het minimabeleid wordt de komende maanden herzien. Er komt een nieuw sportakkoord in 2020.

Over al deze onderwerpen, maar ook over onderwerpen die nog niet geagendeerd staan of die u zelf wilt aandragen, horen we graag uw mening. We luisteren graag naar uw inbreng. De fractie is te bereiken via het contactformulier op deze website, u kunt antwoord verwachten per email. Ook kun je ons treffen bij een kopje koffie, elke 3e zaterdag van de maand tussen 11 en 12 in de Binnestadswinkel (Hoogstraat 60). U kunt zonder afspraak binnenlopen, te beginnen met zaterdag 18 januari en zaterdag 15 februari.