maandag 2 september 2019

D66-leden: denk mee over het landelijk manifest op 17 oktober!

Vooruitlopend op het volgende landelijk verkiezingsprogramma worden er discussieavonden georganiseerd, en één van deze avonden vindt plaats in Wageningen. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen.

Vooroplopen voor de toekomst
Al sinds 1966 loopt D66 voorop. D66’ers komen telkens met vooruitstrevende plannen. We zijn niet bang om gevestigde ideeën en belangen flink ter discussie te stellen. We durven keuzes te maken, ook als die niet populair zijn. Juist om stilstand te voorkomen zetten we telkens stappen vooruit. Op die manier vergroten we de vrijheid voor mensen en werken we aan gelijke kansen voor iedereen en een schone toekomst. Nu gaan we graag samen met jou aan de slag. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen. Samenwerken aan ons manifest Juist nu, twee jaar voor de volgende verkiezingen, is het het moment om het fundament te leggen voor ons verkiezingsprogramma. Wat zijn de grootste uitdagingen in de komende jaren, uitgaande van de belangrijkste principes in ons sociaal-liberaal gedachtegoed? Deze avonden worden georganiseerd door de permanente programmacommissie en vinden plaats door het hele land. Samen maken we ons manifest voor de toekomst.

Mis het niet! Meld je hier aan.

Datum: 17 oktober 2019, Inloop 19:00, Programma 19:30
Locatie: NcountR, Impulse, Gebouwnummer 115 WUR. Stippeneng 2 6708 WE Wageningen.