dinsdag 18 september 2018

Uit de Raad – weer aan de slag

Weer aan de slag

We hopen dat u de afgelopen weken genoten heeft van de zomerperiode. Opvallend aan deze zomerperiode was het weer: de aanhoudende hitte en de zware regenbuien van de afgelopen weken laten zien dat het nodig is dat we ons blijven aanpassen aan het veranderende klimaat. Het is belangrijk dat er plannen worden gemaakt, die ons helpen beter om te gaan met de veranderingen van het klimaat. Deze plannen zullen in de komende periode verder worden uitgewerkt.

D66 heeft in de zomer niet stil gezeten. Er is een plan om de fietsroute tussen Arnhem en Utrecht aan te pakken. Er ontbreekt 5 kilometer voor deze snelfietsroute, de kilometers op Wagenings grondgebied. Naast het hebben van een goede verbinding, vinden we het belangrijk dat de (fiets)veiligheid verder verbeterd wordt.

Naast het “gewone” raadswerk zullen we als D66 Wageningen de komende twee maanden ons verdiepen in de wereld van de (amateur) Kunst & Cultuur. Door in gesprek te gaan met beoefenaars en genieters hopen we nog beter te weten wat er speelt in Wageningen. Vanaf maandag 17 september is er weer om de week een Politieke Avond op het stadshuis. We hopen u daar of in de stad te ontmoeten.