vrijdag 15 juni 2018

Gezocht: Een enthousiaste campagnecoördinator

De nieuwe D66 fractie in Wageningen zoekt een enthousiaste Campagnecoördinator.

De campagnecoördinator beschikt over organisatorisch talent; hij/zij heeft aantoonbare ervaring of affiniteit met communicatie en marketing en is creatief. Bestuurlijke ervaring is niet vereist. Enthousiasme, resultaatgerichtheid en tijd om te investeren in deze mooie vrijwilligersrol wel.

Wie zoeken we?
Samen met de fractieleden en de fractiesecretaris is de campagnecoördinator de schakel in de interne en externe communicatieketen. Hij/zij draagt zorg voor de (permanente) campagne. Er is veel ruimte om de rol zelf in te vullen. De nieuwe campagnecoördinator zorgt met het fractieteam voor alle interne en externe communicatie qua inhoud, (huis)stijl, opbouw, vorm en grammatica in de verschillende kanalen, passend bij de doelgroep. Je denkt  met de fractie mee over communicatie en acties in brede zin, en onderhoudt een netwerk met het regio/provinciaal/landelijk netwerk. Je kunt goed mensen enthousiasmeren en vindt het leuk om groepen mensen te coördineren voor acties.  Je hebt oog voor diversiteit en inclusiviteit van verschillende campagne- & communicatiedoelgroepen in Wageningen, en handelt proactief door (nieuwe) leden te betrekken bij de partij. Je volgt maatschappelijke  ontwikkelingen en herkent kansen, ook in relatie tot het werven en binden van leden door het opzetten en uitvoeren van  activiteiten.

Wij vragen:
Een politieke duizendpoot die beschikt over veel tijd – voornamelijk in de avonduren- en die plezier heeft in het verwoorden van de D66 standpunten en het organiseren van activiteiten.  Verder beschik je over een zekere mate van creativiteit, openheid, inlevingsvermogen en gevoel voor politieke verhoudingen. De geschikte kandidaat is een nieuwsgierig, kritisch persoon en is in staat te relativeren en onder tijdsdruk te werken.
Heb je interesse in deze leuke en uitdagende vrijwilligersrol? We bieden je veel ontwikkelkansen om je talent te laten groeien. We zijn met een enthousiast fractieteam actief om het D66 geluid in Wageningen nog meer te laten horen. We ondersteunen je met materialen, ideeën en wanneer nodig met een bescheiden campagnebudget. Wanneer je nog vragen hebt, dan kun je contact opnemen met Maud Hulshof op 06-40821356 of Joël Dekkers op 06-33904245. Enthousiast geworden? Dan kun je voor 22 juni as. een korte motivatiemail met je Curriculum Vitae sturen naar info@d66wageningen.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.