zaterdag 24 maart 2018

Bedankt voor uw stem!

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van afgelopen woensdag hebben ruim 3300 Wageningers hun stem uitgebracht op D66. Dankzij deze stemmen behoudt D66 in Wageningen de 5 zetels in de gemeenteraad. Wij danken alle Wageningers die op ons gestemd hebben en zullen ons de komende jaren blijven inzetten voor onze kiezers en voor heel Wageningen.

Wageningen heeft laten zien nog steeds een D66-bolwerk te zijn. Tegen de landelijke trend in en ondanks de komst van studentenpartij Connect hebben we het vertrouwen van onze kiezers gekregen om verder te bouwen aan goed werk, goede zorg en een goed klimaat in een groene stad.

Heeft u afgelopen woensdag in Wageningen op D66 gestemd? Overweeg dan ook eens om lid te worden van D66. Dat kan heel eenvoudig via de onderstaande link! Wilt u eerst eens verder praten met de lokale D66-ers, dan bent u van harte welkom op ons eerstvolgende Groen Uur. Op vrijdag 6 april om 20.00u in Eetcafé H41.

Steun ons, word lid! Klik hier voor meer informatie.

Campagneleider Antoon Kanis